تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

 

 

 تعویض کالا تا 15 روز

فروشگاه خاص باکس برای آسودگی خاطر و رضایتمندی شما مشتریان عزیز امکان تعویض کالای دریافتی را تا 15 روز با شرایط زیر فراهم کرده است.

شرایط و قوانین استفاده از گارانتی تعویض 15 روزه در خاص باکس

 

  1. • اشکال یا ایراد ظاهری که به راحتی رویت میشود باید حداکثر ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا به پشتیبانی خاص باکس اطلاع داده شود و پس از گذشت این زمان قابل قبول نخواهد بود.این قانون شامل کالاهای پلمپ و گارانتی دار نمیشود.

  2. • لازم است کارتن و تمامی وسایل داخل کارتن کالای مربوطه سالم و مانند لحظه تحویل کامل باشد.

  3. • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات و آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتون یا بسته بندی اصلی کالا یا پاره و مخدوش نمودن آن امکان استفاده از گارانتی تعویض را از بین خواهد برد.

  4. • این گارانتی اشکالات فنی و ظاهری (شکستگی و خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود را شامل نمی شود.

  5. • محصولات اصلی و گارانتی دار را که شرکت های بزرگ و معتبر آنها را بین یک تا دو سال ضمانت میکنند و در اکثر شهرهای ایران نمایندگی و خدمات پس از فروش دارند به صورت کاملا پلمپ به دست شما رسیده و شامل گارانتی تعویض پانزده روزه خاص باکس نمی باشند.

 


آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل


- آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش خاص باکس اطلاع داده شود.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و خاص باکس تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، در صورت تایید واحد مربوطه خسارت را جبران می‌‏کند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به خاص باکس بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده به خدمات پس از فروش خاص باکس ارسال شود.
- در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به خاص باکس بازگردانده شود.
 
توجه:
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد خاص باکس در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت خاص باکس در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

کالا را چطور ارسال کنید؟

 

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خاص باکس تماس بگیرید تا برای ارسال و بازگرداندن کالا راهنمایی های لازم صورت بگیرد.معمولا بهترین و سریعترین روش ارتباط با شماره تلگرام شرکت است.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با پخش پشتیبانی فروشگاه جداً خودداری کنید در غیر اینصورت وب سایت خاص باکس هیچ مسئولیتی در مقابل کالای ارسالی شما نخواهد داشت.

حتما فاکتور همراه کالا ارسال شود(درصورت وجود فاکتور کاغذی ) و پشت آن مشکل و علت بازگشت کالا را کاملا توضیح دهید. در صورت مغایرت توضیحات شما با نتیجه نهایی بررسی کارشناسان ، هزینه ارسال و حمل و نقل مجدد کالا به عهده مشتری می باشد.

از نوشتن آدرس یا هرگونه نوشته و توضیحات روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن یا بسته بندی دیگری بگذارید و سپس آن را ارسال کنید.

برای دریافت آدرس و دیگر اطلاعات لازم برای ارسال کالا با تلفن امور مشتریان یا شماره تلگرام تماس بگیرید.